Fasciafitnesz, Testébresztő tréning,
Fitten tartó tréning 50+, Hangtálas jóga, Stresszoldó torna

Termünkben a következő eszközök és lehetőségek állnak rendelkezésünkre:
Agility létra
Bosu Balance Trainer
Egyensúly párnák
Gimnasztikai labda
SMR hengerek és kiegészítők
A továbbiakban olvashattok órarendünkről, foglalkozásinkról és eszközeinkről ismertetőket!

Fasciafitnesz Melindával 

Vajon honnan jött a név? Mik is a fasciák valójában?
A fasciák az emberi kötőszövet különleges részét képezik: megszakítás nélkül hálózzák be az emberi testet a fejünk búbjától a lábujjainkig.
Ez a " második bőr"-ként is emlegetett szövet nemcsak körülöleli az izmokat, csontokat, idegeket, véredényeket és az olyan szerveket, mint az agy és a gerincvelő, hanem a fasciák egymással is
összeszövődnek - hasonlóan a szivacshoz vagy egy háromdimenziós pókháló.
E nélkül a fasciaháló nélkül testünk belső szervei csak lebegnének, az izmok szétfutnának, a csontok pedig csak lógnának. Elismert fasciakutatók szerint még maguk a szalagok, az inak és az ízületi tokok is szerves részét képezik ennek a testünket összeszövő hálónak.


Jó közérzetünk érdekében, mozgásrendszerünk stabilitásában segítségünkre szolgál az erős és rugalmas fasciarendszerünk. Amennyiben szinten tartására kevés hangsúlyt fektetünk, úgy a meggyengül fizikai test különböző módon - leginkább fájdalommal, esetenként sérülésekkel - válaszol.
Ezeket az információkat alapul véve egy olyan foglalkozásra invitállak titeket, melynek középpontjában a lazítás és a nyújtás áll. Természetesen, mint a legtöbb tréningben itt sem maradhat el, a törzs és más főbb izomcsoportok erősítése az óra első felében illetve az ízületek és izomzat bemelegítése sem. 


Mikor ajánlott?
- ha mozgáshiányos életmódot élsz
- ha javarészt egyoldalú mozgásformát választottál
- ha túlterheled magad
- ha anyagcsere és keringési zavarok léptek fel életedben
- esetleg nyirokkeringési problémáid vannak.

Relatív kontraindikáció lehet:

OSTEOPOROSIS (csontritkulás), PORCKORONG-SÉRÜLÉSEK, ALVADÁSCSÖKKENTŐ ("VÉRHIGÍTÓ") SZEREK SZEDÉSE, FIBROMIALGIA,REUMATIKUS MEGBETEGEDÉSEK, ENDOPROTÉZIS (mesterséges ízület),TUMOR,VÁRANDÓSSÁG.

Ha bármely betegség gyanúja felmerül, kérjük, hogy konzultáljon orvosával, mielőtt elkezdi a használatot!


Mikor találkozhatunk?

Hétfőnként, keddenként és szerdánként 18.00-tól csoportos tornán és egyénileg előzetes bejelentkezést (0630/4007420-as számon) követően.

Michael Boyle (Amerikában neves erőléti edző) szavait idézve:
"Az izomszövetek nem csak megrövidülhetnek, hanem sűrűsödhetnek is. A sűrű szöveteket hengerrel vagy masszázzsal fel kell lazítani, hogy a nyújtásból a legtöbbet tudjuk kihozni. Igazság szerint a henger nélküli nyújtás olyan, mintha a cipőfűzőn meghúznánk a csomót - csak még szorosabb lesz tőle."


És mit is kell tudni a Testébresztő tréningről és Fitten tartó tréning 50+ -ról?


Átmozgató gyakorlatok sorozata, melyek bárki számára könnyen elvégezhetőek.

A torna célja az izomzat erejének megtartása, a kondíció javítása, a test egyensúlyérzékének illetve az ízületek mozgékonyságának megőrzése.

Csütörtökön és pénteken 18.00-tól Testébresztő tréning

Kedden 9.30-tól és 11.00-tól Fitten tartó tréning 50+

Aranka


Hangtálas jóga

Időpont: Csütörtök 16:30-17:30

A jóga és a hangtálak jótékony hatásait egyszerre tapasztalhatod meg ezen az órán. Hatha jóga gyakorlással készítjük fel a testünket és az elménket a hangtálak keltette rezgések befogadására. A hangtálak rezgései segíthetnek a stresszoldásban, az alvászavarok leküzdésében, a méregtelenítésben, az öngyógyító folyamatok beindításában.

Célom, hogy a jelenlévők belső utazását, megismerését segítsem, ezért a jóga gyakorlatokat mindig a résztvevőkhöz igazítom. Így korhatár nélkül a kezdő gyakorlókat is szeretettel várom!

Bejelentkezés a +36306026747 telefonszámon.

Horváth Zsuzsanna


Stresszoldó torna kamaszoknak és felnőtteknek


A foglalkozáson a következő gyakorlatokkal találkozhattok

teljes testet átmozgató stresszoldó 

gyakorlatokenergetizáló gyakorlatok 

légzőgyakorlatok 


Péntekenként 18.00-19.00 


Melinda